torsdag 27 augusti 2015

höst, inspiration och second hand









 Det är något visst med hösten, tycker jag. Och har alltid tyckt. Förr i tiden var hösten min absoluta favoritårstid men jag tror ärligt talat att det är sommar nu för tiden. Men däremot älskar jag att klä mig till hösten. Jag brukar kolla på bilder från alla möjliga fashion weeks och inspireras av såväl runways som streetstyle. I LOVE IT! Jag fattar inte riktigt varför jag älskar det så mycket som jag gör, men jag kan sitta timtals och bara titta på dessa bilder. Sedan springer jag till närmsta second hand för att hitta liknande. Ja, det är ju lite så jag jobbar som ni vet. Idag har jag fått mig ca två timmar att gå runt och gosa ner mig på second hand. Mm, älskar´t! Så nu sitter jag och inspireras och tänker efter vad jag är lite sugen på i klädväg. Sedan är jag också så trött i skallen (det här med nytt jobb alltså......) så jag orkar inte riktigt tänka ut specifika grejer här, men att få vila ögonen på kläder, styles och detaljer - jag älskar det så mycket!

Det återstår att se vad som hittas idag. Vi seeeeeees!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar