måndag 1 april 2013

BLOPPIS!!! Allt under 60 kr/st!!!



HALLÅÅÅÅ! Ibland är det dags att gå vidare. Många av dessa plagg har jag en fin relation till men känner att det är dags gå vidare... Jag bestämde mig för att ha låga priser - det är bäst så! Då vill man ju kanske köpa, eller hur?! Hör av er till mig om ni är sugna (ej facebook), här på bloggen eller till filippanielsen86@gmail.com

Shoppas loss!


Ballerinaskor från Topshop, strl 38
20 kr



Sandaler från DKNY, strl 38
60 kr



Somrig klänning från VILA, strl S
40 kr SÅLD!




Snygga stuprörsjeans från Miss Sixty, strl 28 
(passar nog bäst en lång människa :))
60 kr SÅLD!





 Underbar klänning från H&M, strl 38
60 kr



Vårig klänning, strl 36/38
60 kr
(skärpet ingår ej) SÅLD!





Blå skjorta, strl 38
30 kr




Tröja från Forever21, strl M/L
50 kr SÅLD!




Tröja gul/grön strl S
20 kr SÅLD!




Underbar gul/grön/glittrig tröja från Forever21, strl M
60 kr




Jeanskjol, strl 38
40 kr
(skeptiska minen ingår ej)


Marc o'Polo-stickad-väst, strl M
60 kr SÅLD!




Skitsnygga Nike-skor, strl 38 (mer som en 37:a)
60 kr




Rosa lång kofta, strl 38
40 kr SÅLD!



Byxor från Zara, strl M - 60 kr
Skjorta strl 38 - 40 kr



Sjukt fina pjucks, strl 37, av märket Tamaris
60 kr




6 kommentarer:

  1. Julia Havenäng1 april 2013 kl. 23:44

    Åh! Den orangea klänningen är sååå fin! Får jag prova den? :)

    SvaraRadera
  2. Marie Bemergård2 april 2013 kl. 07:15

    Grå tröja från Forever21 och Marco Polo väst köper jag gärna

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, marie! båda dessa äro paxade än så länge! jag hör av mig om de inte säljs :)

      Radera
  3. Hej! Jag har mailat dig för intresse om kläderna från Zara, kika gärna in! :D

    SvaraRadera